Jimmy Choos Parfym

 

Tamara Mellon gör reklam för den nya parfymen från Jimmy Choo.


Jimmy Choo
, lanserar sin debutparfym nu i januari. Märkets chefsdesigner Tamara Mellon står som modell. Att lansera en parfym kändes som ett naturligt steg, eftersom Jimmy Choo numera är så mycket mer än bara skor, säger Tamara.


– Vi har blivit ett livsstilsmärke. Doft är en viktig accessoar för kvinnor, så jag tror den kommer att ha en väldigt bred målgrupp. Alla kvinnor är en potentiell kund.


Kampanjbilden, är plåtad av Inez van Lamsweerde och Vinoodh Matadin.


– Vi ville ha något som reflekterar vad som finns i flaskan. Något fullt av styrka, men samtidigt sensuellt och mjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0