Sisters + Malin Åkerman





Malin Åkerman har tagit Hollywood med storm. Med roller i The Heartbreak Kid, 27 Dresses, Watchmen och nu senast Trubbel i Paradiset.
Hon har spelat mot bland andra Ben Stiller, Katherine Heigl och Vince Vaugh. Nu är hon aktuell i Sverige som ansiktet utåt för klädkedjan Sisters i deras vårkampanj. 

Klädföretaget har förnyat och uppdaterat sin look och vill genom Malin visa upp en ny mer modern stil.

"Att bli tillfrågad att vara ansiktet utåt för ett svenskt modevarumärke känns otroligt smickrande och är något som jag velat väldigt länge. Jag trivs bäst i jeans eller en "rockchic" stil men älskar också att klä upp mig, Sisters har allt det där jag behöver för att känna mig rätt." säger Malin Åkerman.

www.sisters.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0