Ricky Martins hemlighet

       
        
Nu har den världskända sångaren Ricky Martin kommit ut som homosexuell - efter åratal av spekulationer.
I ett uttalande på sin hemsida skriver han bland annat: "Jag är stolt att säga att jag är en lyckligt lottad homosexuell man. Jag är väldigt lycklig att jag är den jag är".

Ricky Martin slog igenom som världsartist 1991 och är känd för låtar som "Living la vida loca" och "Maria". Han blev stor flickidol, samtidigt omgavs hans privatliv av envisa rykten att han skulle vara gay. 
 
Ricky Martin har dock konsekvent vägrat svara på frågor om sitt privatliv - fram till nu.
 
Varför har han i alla år valt att inte svara på frågan? Han skriver att omgivningen avrått honom från att berätta om homosexualiteten då detta skulle kunna förstöra hans karriär. Inlägget avslutas: "Att skriva detta är ett stort steg mot inre frid och ett stort steg i min utveckling. Jag är stolt att säga att jag är en lyckligt lottad homosexuell man. Jag är väldigt lycklig att jag är den jag är".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0