Thierry Mugler



Rebecca Simonsson, 24, är nattklubbschef på en av Stockholms
trendigaste klubbar och hon är ansiktet utåt för Thierry Mugler.

 

"Rebecca vågar sticka ut ur mängden och har på kort tid lyckats skapa sig ett namn som Sveriges okrönta nattklubbsdrottning och stilikon. Vi spår att Rebecca inom en snar framtid kommer att bli en av Sveriges lysande stjärnor", skriver Thierry Mugler i ett pressmeddelande.

– De kontaktade mig och ville att jag skulle börja arbeta som spokesperson åt Thierry Muglers nya lansering "Womanity", säger Rebecca.

En av anledningarna till att de valde just mig var för att de tyckte att jag stod för allt som Womanity står för. Girlpower!

Det är såklart en ära att få vara ansiktet utåt för ett sådant stort märke. Jag är mer än glad att få arbeta med så proffsiga människor. Det är verkligen stort.

Womanity ska spegla den starka och självsäkra kvinnan som tror på sig själv och går sin väg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0